Начало » Съвети и идеи » Приемайте редовно пълнозърнести храни за дълголетие


Приемайте редовно пълнозърнести храни за дълголетие

Приемайте редовно пълнозърнести храни за дълголетие

22 Юни 2016 | АФП

Режим на хранене, който включва три пъти дневно пълнозърнести храни изглежда, че води до по-голямо дълголетие, включително и чрез намалена смъртност от инфаркт и рак, сочи проучване. За всеки 16 грама приети пълнозърнести прани, учени от Харвард отбелязват 7% намаляване на смъртността, включително 9% - намаляване на риска от инфаркт и 5% намаляване на риска от рак. При повишаване на общия прием на неолющено зърно до три порции на ден, или 48 грама, е налице 20 на сто спад в общия риск от смърт, включително спад от 25 на сто на риска от смърт от сърдечно-съдови заболявания и 14% спад в риска от смърт в резултат на раково заболяване. Тези изводи са направени на базата на резултатите от 12 предходни изследвания, проведени между 1970 и 2020 г. в САЩ, Великобритания и скандинавските страни. Те са проведени върху 786 076 мъже и жени.

"Тези резултати потвърждават препоръките за приемане на поне три порции зърнени култури дневно - общо 48 грама. Те могат да бъдат пшеница, кафяв ориз, киноа, овесени ядки и др. Това ще доведе до по-голямо дълголетие и подобряване на здравословното състояние.

Питки от пълнозърнесто брашно

Палачинки с пълнозърнесто брашно

Пица "Калцоне" с пълнозърнесто брашно

Пълнозърнести сладки с шоколад, мед и орехи

Питка сърце с пълнозърнесто брашно

Салата Табуле с киноа

Трюфели с овесени ядки

Статията е прочетена: 3098 пъти

Добави във Facebook Добави в Twitter Добави в Svejo Добави в Delicious Добави в Google Bookmarks
Вашето мнение е важно за нас. Споделете го!

За да коментирате тази статия трябва да се регистрирате и да влезете в своя профил


Oще от Съвети и идеи:



реклама


Открий бързо и лесно своята рецепта
А | Б | В | Г | Д | Е

Ж | З | И | Й | К | Л

М | Н | О | П | Р | С

Т | У | Ф | Х | Ц | Ч

Ш | Щ | Ъ | Ь | Ю | Я
награди



реклама